Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad fan gör man?

Postat av Nagaax den 16 September 2011, 03:15
85 kommentarer · 342 träffar
Hej!

Jag har kärat ner mig i min bästa tjej-kompis, eller jag vet inte om jag ska kalla det kärlek. Det är så att jag och min bästa vän är jätte tighta, vi kan prata om allting och vi kommer så otroligt bra överens. Men jag har ett problem,

- Vi pratar varje kväll i telefon
- Vi umgås nästan varje dag
- vi smsar dagligen

Och när vi väl umgås så myser vi med varandra, håller om varandra etc.. vi beter oss som ett par. Det enda som skiljer oss från ett "riktigt par" är att vi inte utbyter kroppsvätskor.

Detta har skapat ett problem. Om någon av oss skulle skaffa en partner så skulle den andre bli svartsjuk, detta skulle medföra i att våran relation går i botten. Jag har tagit upp detta med henne och hon tycker också att detta är knepigt.

Vi kan inte sluta umgås med varandra heller pga att vi har skapat detta "beroendet" för varandra.

Vad bör jag göra? Hon är mysig och go, kan prata allt mellan himmel och jord med henne, så vill absolut inte förlora henne.

Problemet är att förr eller senare kommer någon av oss att skaffa pojk/flickvän.

Notera: att ingen av oss har känslor för varandra, jag har klargjort detta för henne och hon känner samma sak. Båda är 20år.

Någon vettig människa som kan ge mig svar? /Förvirrad snubbe
Föregående tråd

85 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 85 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..