Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Romeo & julia?

Postat av Monchichijao den 18 Augusti 2011, 18:58
11 kommentarer · 297 träffar
Började umgås med kille..

Kille föll första dagen och berättade detta.
Tejej föll också första dagen men berättade inte detta.

Tjej och kille fortsatte att ses och hade de jätte mysigt ihop. När dom sågs var dom sparsamma med att prata känslor. Men när de hade gått hem för dagen efter träffen kom det in sms från kille om hur lycklig han varm att han hade ett leende på läpparna och att han kunde känna hennes doft. Tjejen skrev lika fina saker tillbaka.

Killen ville ses ofta och ändrade andra tider för att anpassa sig till hennes, Hon ville också ses. Men varje gång dom sågs och hade det jätte mysigt vågade ingen av dem va ärlig med va de kände, så det sa bara "jag tycker om dig" och ibland sa killen "skulle inte vi knulla idag?"

tjejen började sen att tveka på killen eftersom hon fått dubbla budskap. Hon sa det här till killen en kväll och sen gick hon därifrån. När hon kom hem smsade hon att hon ville mer men att hon inte längre visste vart hon hade honom.

Han skrev att han fick ont i magen efter att hon hade gått och han skrev att han visste exakt vad han ville, även om han ibland uttrycker sig klumpigt. Tjejen skrev bara hejdå!

Dagen efter jättetidigt på morgonen får tjejen ett sms. Där har killen vågat öppna upp sig och skrivit att han är ute efter ett förhållande. Av rädsla för att bli sårad bygger tjejen upp en mur och vågar inte tro på honom så ist för att tacka ja säger hon att det går för fort fram.

Killen får panik att hon inte vill ses mer och ber om en chans att backa bakåt om det går för fort och ist bara ses och fika utan att kyssas eller liknande. Tjejen har vi det här tillfället slutat va säker på killen sedan sista kvällen så hon säger vi släpper allt istället.

Dagen efter hade hon drömt om honom och tar återigen kontakt och vill ses. Han säger att han inte kan säga nej till henne och dom bestämmer en träff.

Den dagen drar hon istället på fest, dricker sig full och kommer två timmar senare till honom än vad hon ska. Men han möter ändå upp henne. ser glad ut och påpekar att hon är en fyllekajja.

Mitt i allt säger hon att hon måste gå säga till en kompis som väntar i bilen att han kan åka. Killen säger ok, återvänder till en bänk och väntar.

När hon går tillbaka efter att ha sagt hejdå till sin kompis, dyker det upp en kille på cykel och börjar prata med henne. Utan att veta om vart hon ska börjar killen flörta och har följe med henne dit hon är på väg.

När dom kommer fram till hennes kille som väntar ser hennes kille att en annan flörtar med henne. Cykel killen frågar "vart ska du då?" hon pekar då glatt "till killen som väntar på mig därborta" hennes kille blir glad att hon noterar vems hon är.

Cykelkillen skäms och säger hejdå!

Väl uppe på killens rum börjar hon prata om den andra killen & hur han flörtade. Hon pratar också om en annan kille som hade flörtat med henne under helgen. Hon yrar om andra killar (dom två) och frågar "vart bor den killen som flörtade med mig, känner du honom"? Full och dum som hon är.

Killen ligger i sängen och tittar på henne sen säger han "ja du är ju som en magnet". Sen sätter hon sig ner på golvet och då börjar hon babbla om att hon inte vet varför hon gör så här, men att hon alltid lekt med killar. Det här menar hon inte mot honom personligen, men troligtvis uppfattar han det som så.

Han flyttar då in längre in till sängen och slutar va så nära som han va från början. Han tar fram sin mobil och börjar smsa eller något liknande.

Sen säger han "du borde sluta med det" ja, vill du att jag ska gå säger tjejen då som någon jävla test... ja det är nog bäst säger han då..

Okejdå.

Killen säger "jag vill inte åka med i din jävla karusell längre" tjejen svarar att det förstår jag, det behöver du inte.

Killen säger "jag återgår väll till mitt liv nu då?"
tjejen svarar "det tycker jag absolut att du ska göra, jag har aldrig krävt annat".

Hon reser sig upp tar på sig skorna, går ut och ska säga hejdå.. men killen skiter i att svara, eller ge en kram eller något.

en vecka senare säger han inte ens hej.

vad hände här?
Någon som kan lösa gåtan?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..