Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den magiska triangeln

Postat av streaminglindeen den 3 Augusti 2011, 19:49
30 kommentarer · 1 266 träffar
Det är så att jag och mina kompisar har tänkt på en sak.

Tjejer kan och är bara uppbyggda utifrån en triangel av tre olika egenskaper! En tjej kan bara äga två utav dessa egenskaper, eller ha en säker, och pendla mellan två egenskaper. Jag ska förklara.

Egenskapshörn nummer 1, snygg: Rätt självklart vad detta är för egenskap, tjejen är snygg, klär sig snyggt, ser allmänt bra ut, snygg kropp osv osv, you get it.

Egenskapshörn nummer 2, psykiskt stabil: Denna egenskap innebär att man gärna ställer upp att hjälpa till, gnäller inte, tjurar inte, blir sällan arg. Snäll och omtänksam.

Egenskapshörn nummer 3, Smart: Intelligent, alert, förstår sammanhang och kan skriva ordentlig svenska. Tjejen som går ut med bra betyg.

Så, en tjej kan bara ha två utav dessa.
Exempel 1: En jävligt snygg tjej som alltid ställer upp och nästan aldrig blir sur. Är i tio fall av tio inte smart.

Exempel 2: Tjejen som går natur och är jävligt snygg, kommer du ha ett helvete med hemma och kommer vara ett riktigt pain in the ass.

Exempel 3: Tjejen som ser halvbra ut, är varken smart eller dum. Kommer aldrig bråka, men är inte tjejen som alla killar tycker är snygg, och det är inte tjejen som heller kommer med några smarta meningar eller texter :)

Så fragbite. Vad tycker ni om denna teori? Jag kan enkelt sitta och säga exakt vad mina tjejkompisar har för egenskaper. Och nej, jag är inte emot kvinnor, kvinnor är underbara föremål... ;)

Peace !
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar