1
Vad är ärligt talat bättre än sex?
Postat av cringeskitsida den 18 Juli 2011, 01:27
797 kommentarer · 1 475 träffar
Sex är enligt mig och antagligen många andra också rätt överskattat. Jag förstår inte varför så pass många killar ha det nästan som huvudmål i ett förhållande. Tex många som går ut på krogen bara för att hitta ett ragg och därför ett ligg, utan att dem ens gillar att gå till krogen. Och det är såklart inte bara killar, utan även tjejer.
Visst, jag älskar sex, och är alltid med på det när flickvännen vill osv, och det är verkligen underbart skönt, men är det verkligen det bästa ni vet ?
Finns tex fyra saker jag kan nämna som är mer tillfredsställande än sex, spelar ingen roll hur bra tjejen är i sängen:
1. Det där lyckoruset man känner i hela kroppen när man vinner någonting. Kan vara 50 kr på en lott, eller kanske 100 kr ? När man känner att man haft turen med sig!
2. Känslan man får när fordon man sitter i/på går ifrån låg hastighet till hög på kort tid, man får en liten kick, och det känns verkligen riktigt skönt!
3. Smaken utav fyllekäk när man är riktigt vrålfull.
4. En kall pilsner, då dagen är riktigt varm!
ROLIGT ATT SE ATT DENNA TRÅD FLYTER PÅ! FORTSÄTT GUBBS :-)
Cheers mates.
Visst, jag älskar sex, och är alltid med på det när flickvännen vill osv, och det är verkligen underbart skönt, men är det verkligen det bästa ni vet ?
Finns tex fyra saker jag kan nämna som är mer tillfredsställande än sex, spelar ingen roll hur bra tjejen är i sängen:
1. Det där lyckoruset man känner i hela kroppen när man vinner någonting. Kan vara 50 kr på en lott, eller kanske 100 kr ? När man känner att man haft turen med sig!
2. Känslan man får när fordon man sitter i/på går ifrån låg hastighet till hög på kort tid, man får en liten kick, och det känns verkligen riktigt skönt!
3. Smaken utav fyllekäk när man är riktigt vrålfull.
4. En kall pilsner, då dagen är riktigt varm!
ROLIGT ATT SE ATT DENNA TRÅD FLYTER PÅ! FORTSÄTT GUBBS :-)
Cheers mates.
Är sex det bästa som finns ?
1593 personer har röstat