Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tatuering för att hedra min mamma

Postat av GRTuning den 5 Juli 2011, 04:27
78 kommentarer · 8 944 träffar
tjenare folket.

Jag är ganska dålig på det med att starta trådar och lite sånt där, men jag har någon/några fråga/frågor som jag gärna skulle vilja ställa. Jag vill tatuera mig och jag vill att tatueringen ska hedra min mamma för så jävla mkt skit hon gått igenom för hur stark hon har varit. Jag har funderat på jungfru maria på Nästan hela underarmen (insidan utav underarmen) åvanför handflatan för er som inte förstod. Hade tänk mig det och en text men är inte så säker på vilken text. min mamma vet att jag vill tatuera in jungfru maria men hon har ingen aning om texten. jag vill överaska henne lite och få ett leende på hennes läppar. och jag undrar.. vad kan jag ha för text? kanske "Madre" elr nått? med tanke på att ja inte kan spanska o ja inte vill att de ska vara felgrammatiserat frågar jag er :) vill gärna höra era funderingar om vad ni tycker om tatueringen och förbättringar och allt såndär :)

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..