Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Katten borta

Postat av CaptKirkSparrow den 20 April 2011, 21:55
26 kommentarer · 186 träffar
Min katt som fyller ett år den 28 maj har varit försvunnen sen i måndags. Hon är en innekatt och är som sagt inte ens ett år. Är så sjukt jävla orolig om vad som har hänt henne och förbereder mig på det värsta. Hennes syster går runt och jamar och letar efter henne och det är så jävla hjärtekrossande att se det. Och om hon nu mot all förmodan avlidit av någon anledning så är det ju så jävla sorgligt för hon är inte ens ett år.

Nu till min fråga:

Någon som har erfarenhet av just dessa händelser? ligger katten och trycker under något hela dagarna? Är det stor chans att hon kommer hem igen eller bara går runt och vandrar runt i området? Eftersom att hon har en extremt orolig syrra, skulle man kunna ta ett katt koppel och låta henne gå runt och förhoppningsvis hitta henne? Eller funkar det inte...?

Om detta har hänt er hur slutade det? Är det stor chans att hon beger sig hemåt?

Seriösa kommentarer tack är sjukt orolig.

EDIT: Nu under kvällen hörde morsan en katt som jamade jävligt mycket. jag och brorsan går ut men hittar ingen katt men hör jamandet men kan inte lokalisera vart det kommer ifrån. Senare hör vi samma jamande, Morsan öppnar dörren på baksidan och lockar på henne och då kommer hon in

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..