Hamnade i bråk, mitt fel?
Vill berätta lite av gårdagens händelse, skriver det idag för har inte haft tillgång till Internet!
Jag var på tisdag med kompisarna o vi hade planerat lite att vi skulle supa, vi alla är över 20 år så vi kommer in på Systembolaget utan problem .. Problemet var att en känd alkisgubbe brukar hänga utanför Systemet här i stan, han går ofta folk på nerverna o ingen orkar snacka med gubben, sen såklart skulle gubbjäveln vara extremt sur idag, han började först snacka med mig o här e konversationen;
Vi kallar gubben för "Alkisen".
Alkisen: Tjena grabben, haru pengar över?
Jag: Nej, jag har ej pengar, gå din väg.
Alkisen: Så pratar man inte med mig, unge man!
Jag: Jag har inga pengar, låt mig vara.
Alkisen: Hörru, nu kommeru hit.
Sen börjar han rycka i min jacka, o jag blev förbannad för min nya jacka hade kosta 500 kr som jag fick betala för. Den klena alkisen borde inte ha jävlats med mig, med en vikt på 105kg o 190cm lång ,så är jag en respektabel motståndare även för dom mest ihärdiga alkisar.
Så jag tog hans tomma spritflaska o slog den i hans bakhuve så han ramla på marken, sen tog jag den halva spritflaskan o körde den spetsiga delen in i hans hals så han började blöda rätt kraftigt ..
Nu hade massa människor märkt vad jag gjorde, så dom hade ringt snutjäveln o dom kom dit. Jag som har ganska dålig kondis men enormt starka muskler, orkade inte springa långt, så 2 st snutar hoppade på mig o försökte brotta ner mig, jag tog tag i ena snutens huvud o körde den in i en betongvägg o han tuppade av, sen tog jag hans batong o slog den andra så att han tuppade av med blodig tryne, sen la jag några extra slag på nacken o ansiktet på båda snutarna o sprang därifrån...
Nu undrar jag, var det mitt fel att jag hamnade i bråk? :S o börja hugga snutar.
Nej du kan inte stämma dom, en gång fick jag ett häftstift, sånna vita man sätter upp affisher med, i ett paket med makaroner jag köpte.
Fick en check på 2 gratis paket som "förlåt"
Du bör inte förvänta dig nåt annat
Men okej dem har juh inte påstått att det inte finns lakrits i vissa påsar :E
gg
Jag köper väll godiset jag tycker är godast oavsett vad fan det kostar, jävla sopa.
Men dem säger juh inte heller att det finns cola smak ,så om jag köper en påse och hittar en cola godis (som det brukar finnas)Tror du jag kan stämma dem för det?
Själv fick man grön, möglig glass från konsum en gång :]
#42 Fyfan, stämde du dem ?
#43 Menaru det ?
Får dock rabatt varje gång jag handlar där, vilket är ungefär nån gång om månaden när man ska köpa mjölk för att människobyn nån mil ifrån är jävligt billigare och större.
OnT: Du kunde ju skickat tillbaka packetet med godisarna i ist for att äta dom ^_^
Euroshopper.... faan.