Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hamnade i bråk, mitt fel?

Postat av Radium_ den 20 April 2011, 21:58
51 kommentarer · 168 träffar
Vill berätta lite av gårdagens händelse, skriver det idag för har inte haft tillgång till Internet!

Jag var på tisdag med kompisarna o vi hade planerat lite att vi skulle supa, vi alla är över 20 år så vi kommer in på Systembolaget utan problem .. Problemet var att en känd alkisgubbe brukar hänga utanför Systemet här i stan, han går ofta folk på nerverna o ingen orkar snacka med gubben, sen såklart skulle gubbjäveln vara extremt sur idag, han började först snacka med mig o här e konversationen;

Vi kallar gubben för "Alkisen".

Alkisen: Tjena grabben, haru pengar över?
Jag: Nej, jag har ej pengar, gå din väg.
Alkisen: Så pratar man inte med mig, unge man!
Jag: Jag har inga pengar, låt mig vara.
Alkisen: Hörru, nu kommeru hit.

Sen börjar han rycka i min jacka, o jag blev förbannad för min nya jacka hade kosta 500 kr som jag fick betala för. Den klena alkisen borde inte ha jävlats med mig, med en vikt på 105kg o 190cm lång ,så är jag en respektabel motståndare även för dom mest ihärdiga alkisar.
Så jag tog hans tomma spritflaska o slog den i hans bakhuve så han ramla på marken, sen tog jag den halva spritflaskan o körde den spetsiga delen in i hans hals så han började blöda rätt kraftigt ..
Nu hade massa människor märkt vad jag gjorde, så dom hade ringt snutjäveln o dom kom dit. Jag som har ganska dålig kondis men enormt starka muskler, orkade inte springa långt, så 2 st snutar hoppade på mig o försökte brotta ner mig, jag tog tag i ena snutens huvud o körde den in i en betongvägg o han tuppade av, sen tog jag hans batong o slog den andra så att han tuppade av med blodig tryne, sen la jag några extra slag på nacken o ansiktet på båda snutarna o sprang därifrån...

Nu undrar jag, var det mitt fel att jag hamnade i bråk? :S o börja hugga snutar.
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar