När ska vi kunna ge likes på FB?
ROCKETBOJ här..
Mm när ska vi kunna rejta andras comments? Detta har funnits hos esreality i väldigt många år, så kom inte med att man ska kopiera FB och YouTube. +1/likes är någonting självklart i communities världen över, stora som små. Jag är medveten om att fragbite's meddelande system och forum är förlegad, men något simpelt som att dela ut betyg till användarna borde kunna kodas utan större ansträngning.
Fördelarna med likes/+1:
*Moderniserar fragbite till det bättre.
*Minskar spammet. Exempelvis: "#5 har det", "#5 +1", "#5 hahaha", "#5 bäst" osv.
*Användare kan automatiskt rejta ner olämpliga comments och grova svordomar, mytoman innehåll, drogdiskussioner osv, på så sätt underlätta jobbet för fragbitepoliser.
*Ger mer frihet! Just nu bestäms allt av en liten grupp människor - moderatorer. Vissa signaturer här på fragbite skyddas/hatas av FB kåren. Ge istället användarna friheten att granska och bedöma varandra, FB kåren ska alltid ha sista ordet. Därmed bra balans.
*Roligare vardag på FB.
Om ni tyckte att mitt förslag var bra, ge mig +1!
//ROCKETBOJ
Förstår inte varför du ska köpa nytt grafikkort. Du borde klara alla dagens spel + lite till.
Ska du köpa nytt ska du köpa något ännu dyrare för att verkligen märka resultat.
Då är det lugnt.