×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Världen

Valve fixar allvarliga buggen i blixtsnabb CS2-patch

1
Den nya patchen fokuserar bland annat på att lösa den förödande hitbox-buggen.
Under natten till tisdagen släppte speltillverkaren Valve en ny patch till Counter-Strike 2. I uppdateringen väljer Valve att addressera den hitbox-bugg som under helgen uppmärksammades av flera CS-profiler världen över. I nattens patch-notes skriver Valve att man fixat flera buggar kopplade till just hitboxes, vilket förhoppningsvis innebär att buggen är åtgärdad.

Förutom hitbox-buggen fortsätter Valve att göra ändringar på flera andra håll. Bland annat gör man små ändringar och buggfixar på kartorna Mirage, Vertigo och Nuke samt åtgärdar ett par fel kopplat till vapen-animationer.

Fullständiga patch-notes:
[ GRAPHICS ]
Fixed a case where feet would appear black when looking down at them through a scope
Fixed a memory leak due to particles


[ ANIMATION ]
Fixed several hitbox alignment bugs
Fixed knife spinning not feeling as fast as in CS:GO
Fixed the bolt not moving during the M4A4 and M4A1-S deployment animations
Fixed a bug where weapon inspect could interrupt the silencer toggle animation


[ MAPS ]
Various bug fixes and tweaks to Mirage, Vertigo, and Nuke


[ MISC ]
Fixed several bugs with "Looking to Play"
Various bug fixes and tweaks to weapon finishes and stickers
Fixed a bug where loadout changes weren't saved if the game was closed shortly after making changes
Fixed a bug where Steam Friends' match status was delayed or missing
CPU performance improvements for weapon tracers
Added an official matchmaking datacenter in Chengdu, China

Artikelbild: Pressbild/Valve
Videokälla: Valve

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..