I Counter-Strike: Global Offensive kunde du lätt höra om någon blev klonkad, också kallat dinkat eller bara HS:ad. Detta så länge du var tillräckligt nära. I Counter-Strike 2 är det dock annorlunda. Detta visade
Han visar i videon upp att du måste se din motståndare för att höra om du klonkat spelaren. Skjuter du genom en vägg eller genom en smoke så hör du inte ljudet. Även om du spränger en smoke med en HE så räknas inte detta som att du ser spelaren.
upp i en video på Twitter.Han visar i videon upp att du måste se din motståndare för att höra om du klonkat spelaren. Skjuter du genom en vägg eller genom en smoke så hör du inte ljudet. Även om du spränger en smoke med en HE så räknas inte detta som att du ser spelaren.
budget 2nd vid showing that using a nade to dissipate the smoke doesn't count as direct LOS. not sure why twitch clips nor "X" uploads were working for the full main clip for me. unlucky, really pic.twitter.com/0ErmvMUkQR
— steel (@JoshNissan) September 17, 2023