×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Ad
Philips OneBlade

Europa

PUBG Europe League går in i fas två

1
PUBG Europe League eller PEL går in i fas 2, i denna nya fas har två lag lämnat ligan och därmed har vi nu två tillskott. Kan ENCE upprepa sin succé från den första fasen eller fortsätter Team Liquid dominera som de gjorde under Kick-off Cupen? De första 12 matcherna ser vi denna helgen!
Idag, fredag den 17 maj 18:00 startar PEL fas två. Inför denna fas har vi två lag som lämnat, dessa är Red Diamonds och Jokers. Som ersättare till dessa har vi Team Reciprocity med svenska Adrian "Haxete" Blom samt UNITY. UNITY såg vi plocka hem en fjärdeplats under PEL Kick-off Cup, Reciprocity kom precis utanför slutspelet och placerade sig totalt på en artondeplats.

Team Liquid dominerade totalt under kick-off cupen och alla experter är eniga om att de är storfavoriter inför fas två. ENCE visade under fas ett att de stortrivs i dessa långa ligor där deras konsekventa spelstil får utrymme att glänsa. Enligt PUBG Stats som analyserat alla lags chans att vinna fas två har Liquid hela 52,6% chans att vinna, detta tack vare deras nyliga dominans och hur pass konsekventa de varit hittills. I deras topp fyra hittar vi även Faze Clan, Ninjas in Pyjamas och ENCE.

I fas två står även lagens PEL-platser på spel, lagen som placerar sig på trettondeplats eller lägre hamnar de i PEL Promotion turneringen där de fyra bästa lagen kvalar in till fas tre. Efter denna fas spelas även GLL Grand Slam och från Europa är det de fem bästa lagen som kvalar in. Lagen som placerar sig 6-12 stannar kvar i PEL till fas tre. Med det sagt är det dessa 16 lag som spelar i fas två av PUBG Europe League;


Ad
Philips OneBlade

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..