Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken mus ska man införskaffa sig?

Postat av STRAAAAAAANDDDD den 21 December 2010, 12:59
22 kommentarer · 180 träffar
Tjo!

Sitter här och kollar runt lite på nätet efter en ny gamingmus som jag funderar på att köpa. Har haft min QPAD 5K i ungefär ett år nu och jag känner att den inte riktigt passar mig. Den är väldigt snygg, har bra mjukvara så själva musen i sig är den bästa jag någonsin har prövat, men problemet är att den är ganska "oskön". Har ganska små händer så musen känns för stor helt enkelt.

Därför hade jag tänkt mig att sälja den till bror min för en billig peng och köpa mig en ny. Problemet är bara vilken?

Har fattat tycke för Steelseries Xai då den ser väldigt skön ut och "high tech" samtidigt som den är enkelt designad och inte alltför stor. Men eftersom jag inte prövat den så vet jag ju inte och frågar därför er. Vad för möss har ni/rekommenderar ni och varför?

Har också funderat lite på Razer Deathadder och Microsoft 3.0, men jag vet inte riktigt. Är lite kluven :S

Har en Steelseries QcK+ musmatta så den ska ju så klart passa bra ihop med den...
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..