Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ikari, MX518 eller Kinzu?

Postat av qTARANTINO den 4 December 2010, 16:35
50 kommentarer · 146 träffar
what's up fragbite.

Nu är det så att jag behöver en ny mus. Just nu sitter jag och lirar med en rutten a4tech mus från class ohlson för 99kr.
Den har varken sidknappar eller dugligt utsende. Den är väldigt hal om man är svetig.
De ENDA tre mös jag är intresserad av är:

Steelseries Kinzu
Logitech MX518
Steelseries Ikari Optical

Jag har testat mx och ikarin och jag trivs väldigt bra med båda då de passar perfekt i min hand när jag spelar.
Sedan är ingen av dom så dyr.

Ikari: Riktigt skön mus som sitter perfekt i handen.
Men kan någon berätta mer om den då jag bara testat den, är det bra sidknappar, blir den hal? glider den bra (har qck matta).

MX518: Den är rak och också perfekt i handen, gillar den skarpt. Men som sagt, har den bra sidknappar? är scrollen bra? glider den på en qck?

Kinzu: Aldrig testat den men har provat storebrodern Xai.
och den var helt parfekt, älskar att den är så matt och inte glansig och glidig. men har hört/sett att kinzu inte har sidknappar? :/ och är den ycket mindre än Xai? Är den värd de knappa 300kr som den kostar?

Tack på förhand alla!

Vilken mus

138 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..