×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Superlagg när jag startar steam, snälla hjälp!

Postat av The Gnorgle! den 8 September 2018, 16:47
1 kommentarer · 375 träffar
Hej, jag har fått något mystiskt problem med steam, varje gång jag trycker på ikonen och ska logga in så får jag världens lagg som om jag skulle haft igång 99 streams samtidigt, musen slutar mer eller mindre att fungera eftersom det tycks vara en delay på typ 10 sek så man får försöka timea musklicken.. letade arslet av mig igårkväll och har testat den där grejen med internetalternativ/laninställningsgrejen, det funkade i kanske 2 minuter sen tillbaka till samma problem, sen var det, det där med att rensa cachen i och de i steam, löste inte problemet.. Tänkte höra mig för om någon mer stött på problemet och vad dom gjorde för att fixa det..

Höll på och trixa som fasen med drivrutiner till grafikkortet igår för att jag fick för mig att det började krångla efter att jag uppdaterade min drivrutin, men jag är lite osäker på vilken version jag hade när det funkade, och jag hittar inte riktigt några bra gamla versioner, om någon har något tips på detta med så tas det emot med öppna armar, mitt grafikkort är amd r9 290.

Tackar så hemskt mycket på förhand om det finns någon som kan hjälpa till!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..