×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

discord

Postat av jeffe den 9 September 2016, 23:29
16 kommentarer · 2 428 träffar
tjenare fragis!

Jag och polarna har börjat använda discord nu istället för skype på grund av att skype alltid dampar som fan för oss.
jag gillar discord skarpt men enda problemet jag har är att när jag lyssnar på musik samtidigt som polarna pratar så dämpas min musik nå brutalt så jag knappt hör musiken typ och det är riktigt störande.

det jag har gjort är att jag har gått in i volymkontrollen och disablat att andra program ska kunna styra denna enhet men det funkade inte.
sen gick jag in i discord inställningar >röst > avancerat och satt 0 på dämpning men det funkade inte heller även fasst det stod där att det skulle gå.

så om nån vet något jag kan göra för att få detta att funka hade varit skit nice för jag har googlat som en jävel men inte hittat ett skit så jag vänder mig till er kunniga här på denna sida.

Edit] det är inte bara musik det dämpar utan även när jag kollar streams youtube och ja inprincip allt jag har ljud på dämpas när nån snackar samtidigt.

tack på förhand! MvH jeffe

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..