Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xtrfy K2-RGB mellanslagstangent (blanksteg) hjälp!

Postat av Stronkness den 11 Maj 2016, 20:53
16 kommentarer · 1 090 träffar
Tjena!

Förra veckan fick jag mitt Xtrfy K2-RGB tangentbord och efter 3 dagar som jag fått ha tangentbordet hemma så upptäckte jag att mellanslagstangenten (blanksteg) gnisslar när jag klickar ner den. Men detta är speciellt för om jag trycker ner den på den vänstra halvan så gnisslar det medans om jag trycker ner den på högra halvan av tangenten så låter inget. Angående dessa 3 dagar som jag snackade om innan så vill jag tillägga att jag knappt använde tangentbordet de tre dagarna då jag spelade Dark Souls på xbox-kontroll i kopplat till datorn så nej jag använde det inte så mycket innan gnisslandet börjat
NOTERA: detta händer inte alltid utan då och då men infaller efter jag använt tangentbordet ett tag på dygnet.

Kan det bero på något skit som lyckats lägga sig under vänstra del av tangenten eller vad tror ni det kan bero på? Eftersom tangentbordet är lite dyrare så vågar jag inte direkt i nuläget plocka ut blankstegstangenten för att se.

Gnisslandet låter som en gammal dörr som öppnas... :P

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..