2
Rival ändrar sens efter varje runda!
Postat av Zemet den 17 Mars 2015, 00:53
13 kommentarer · 1 001 träffar
Tjenare! Har haft min rival några månader och allt har varit bra tills för några veckor sedan. Då börjar musen ändra sens av sig själv mellan varje runda i CS:GO.
Jag har ganska hög sens så att jag kommer 360 grader om jag drar musen hela vägen ifrån höger till vänster sida på musmattan.
Men nu när den har börjat ställa om sensen så kan jag komma 340 grader ena rundan och sedan nästa runda kommer jag 400 grader!
Har stängt av all mouseacc osv tror jag iaf.
Testade installera en äldre version av SS engine 3 men då hittade den inte musen istället.
Firmwaren jag kör är 1.8.0.0 och den nuvarande versionen av SS engine 3 är 3.3.5 och den versionen jag försökte installera som inte hittade musen är 3.1.4
Någon som har liknande problem och vafan skall man göra åt det?
Jag har ganska hög sens så att jag kommer 360 grader om jag drar musen hela vägen ifrån höger till vänster sida på musmattan.
Men nu när den har börjat ställa om sensen så kan jag komma 340 grader ena rundan och sedan nästa runda kommer jag 400 grader!
Har stängt av all mouseacc osv tror jag iaf.
Testade installera en äldre version av SS engine 3 men då hittade den inte musen istället.
Firmwaren jag kör är 1.8.0.0 och den nuvarande versionen av SS engine 3 är 3.3.5 och den versionen jag försökte installera som inte hittade musen är 3.1.4
Någon som har liknande problem och vafan skall man göra åt det?