1
g930
Postat av McKHAANN den 26 December 2014, 23:32
6 kommentarer · 419 träffar
Tjena!
Fick ett Logitech g930 Wireless i julklapp och har då använt det och har efter 2-3 laddningen märkt att det tappar conection i typ 1-2 sekunder och sedan hör man ett litet pip och så kommer ljudet tillbaka, detta händer kanske 3-5 gånger per laddning. Sitter på ett rätt dålig laptop just nu då jag inte har kommit hem ännu och testat den på min vanliga dator som är bättre, gör detta skillnad? Eller är det normalt att den gör det. ( första gången jag har ett trådlöst headset)
Kommer att göra en update när jag kommer hem
Fick ett Logitech g930 Wireless i julklapp och har då använt det och har efter 2-3 laddningen märkt att det tappar conection i typ 1-2 sekunder och sedan hör man ett litet pip och så kommer ljudet tillbaka, detta händer kanske 3-5 gånger per laddning. Sitter på ett rätt dålig laptop just nu då jag inte har kommit hem ännu och testat den på min vanliga dator som är bättre, gör detta skillnad? Eller är det normalt att den gör det. ( första gången jag har ett trådlöst headset)
Kommer att göra en update när jag kommer hem
Uppdatering skriven 29 December 2014, 13:04
Är hemma nu och headsetet fungerar utmärkt, den har aldrig tappad connection eller liknande.
Så det var då förmodligen min andre dåliga laptop som var felet!
Tack för alla svaren!
Så det var då förmodligen min andre dåliga laptop som var felet!
Tack för alla svaren!