Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med mitt Logitech G930 Headset!

Postat av kerkeman den 25 December 2014, 12:56
25 kommentarer · 8 415 träffar
Tjena och god jul på er alla! Jag fick som sagt ett Logitech g930 igår i julklapp men jag får det inte o funka.. det står att allt är igång och allt lyser som det ska men min dator verkar inte hitta det.

När man håller musen över ljud ikonen på de nedre högre hörnet så står det ''Inga högtalare eller hörlurar är inkopplade''. sedan när man trycker på den där ikonen så kommer det upp en fönster som vill att man ska felsöka problemet. Då säger den vilka ljudenheter man ska felsöka och då kommer det upp såhär: Högtalare - Logitech G930 Headset. Sen under denna texten så står det ''Det finns ingen tillgänglig information om uttaget''. Då trycker jag på den och går på nästa i felsökningen. När den har sökt några sekunder så kommer de upp att de har hittat ett problem som säger: Den här ljudenheten är inaktiverad och att det inte är åtgärdat.

Så hur löser jag detta problemet?? OBS! Min stavning och meningsbyggnad kan vara lite dålig med tanke på att jag är rätt stressad och vill få detta o funka + att man fick i sig lite alkohol igår kväll;) God jul på er allihopa!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..