Jag hade tänkt köpa ny mus och musmatta och har varit inne på antingen G100s eller G402 (möss) samt G240 (musmatta). Vilken utav dessa skulle ni säga är mest prisvärd och vad är deras för/nackdelar?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 Tycker inte de har skönare grepp. Att det skulle vara bättre kvalitet är ju bara skitsnack, förstår inte varför man har fått för sig att de är några sorts experter på gamingvaror...
#0 Möss är väl mest en personlig grej, du får försöka leta dig fram till det du gillar.
#10 varför har då 86.8% av gamers steelseries/zowiemöss? logitech köper murica'
zowie samt steelseries och nu även mionix är alltid först med dem nya "bästa" sensorerna på marknaden med en ny mus? är det en slump? skulle inte tro det...
#12 tror du ärligt maxspeed spelar roll? sensor ska inte bugga med smuts osv i den vilket 3310 eller vad den heter inte gör, #dammsäker och varför har just fk1, rival, naos sensorn hyllats till taket av alla?
#14 De var faktiskt en hype över fk mössen dom fick bra recensioner och många köpte/köper dom. De blev en konkurrent till sensei/sensei raw. Ja maxspeed är viktigt.
Jag har iaf bestämt mig för att köpa en Qck+ men är fortfarande osäker på mus. Blir sjukt förvirrad när jag kollar på tillverkarnas hemsidor eftersom alla skriver något i stil med "Best sensor ever made" "ultra tracking sensor" " newest technology".
Glömde fråga en sak, är max speed viktigt?
Hade till en början tänkt beställa musen på nätet men tror jag har ändrat i med att mycket har med hur den känns när man använder.
Men om jag skulle säga att det står mellan Sensei, Rival, g100s, g402, Abyssus eller Deathadder så är alla dom bra val?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Spelar det någon roll om man använder logitech mössen på en steelseries qck+ eller är det bäst att använda dem på en logitechmatta?
#0 Möss är väl mest en personlig grej, du får försöka leta dig fram till det du gillar.
#0 g400s verkar vara favoriten på esr. Därför jag föreslog den.
zowie samt steelseries och nu även mionix är alltid först med dem nya "bästa" sensorerna på marknaden med en ny mus? är det en slump? skulle inte tro det...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZzbKDmFOqsP_ut2RdctD01OEbZzbXol6HLwqVkSmZcg/edit?usp=sharing
Här är en lista på alla bra möss utan prediction.
köp inte en logitech /closethread
Och ja, maxspeed spelar roll.
edit: Blev förvirrad nu, fk1 rival o naos står ju med i listan jag länkade. Vad är då problemet?
Och vadå sensor ska inte bugga med smuts osv i den? Om det är SMUTS i ditt öga tror du då att du ser klart eller?
Glömde fråga en sak, är max speed viktigt?
Hade till en början tänkt beställa musen på nätet men tror jag har ändrat i med att mycket har med hur den känns när man använder.
Men om jag skulle säga att det står mellan Sensei, Rival, g100s, g402, Abyssus eller Deathadder så är alla dom bra val?