Tjenare alla fraggers!
Har börjat lira CS:GO igen efter att man äntligen har införskaffat sig en dator som pallar spelet. (Tog bara sisådär 2år)
Då är det många som har börjat gnällt på min mick, så jag tänkte köpa mig ett nytt headset.
Jag kör med USB headset atm, finns det några för- och nackdelar med detta?
Headsetet jag vill skaffa får MAX kosta 500kr.
Är det annars smart kanske att skaffa ett par hörlurar sen en extern mikrofon?
Alla förslag uppskattas!
OBS
Länka gärna till produkterna ni tipsar
OBS
Score!
ja
nej
wtf???
Ses i old school forumet bröder!
finns däremot ett underforum här på fragbite för speciella personer som väljs ut väldigt noga av andra legender, kändisar, osv. som sitter här på fragbite.
tror det är ungefär 200 som har tillgång dit, bla. jag
L E E T
Antar att du får en kick av att ljuga eller liknande, då det du nämner inte stämmer.
Första och enda sen 2005, back to the real deal.
Ses i Old school forumet bröder!
Folk som blir varnade och mister sin titel, mister även sin tillgång till forumsdelen. Så man slipper all flaming och skit där.
översittare
alla coola är oldschool* höhö* leeer*
det måste ha varit rebarm0skelns vrede eller så är det alla old schools som är fett korrupta!
Aja, syns på FB-OS.
hohoho
#138 Va? Det finns ju redan...
jag har gott en kurs i vetande så jag vet allt, okey?!
DU KAN STICKA FATTA DET!
STICK FRÅN STAN DIN JEVEL
Ses där :D
Glider tillbaka till old school-delen, syns där Gizm0 !
Så nu har vi gjort klart det, och nej jag säger inte så bara för att försöka hemlighålla det -_-.
http://fragbite.com/?content=f orum.list&categoryID=1
Är emot reglerna att använda någon annans acc.
ge en fet permban.
#155 you said it brother.
du vet ingenting om det här, även fast du är "Huvudmoderator".
det här underforumet var skapat innan du ens fanns till här på Fragbite.
finns inga där inne som har registrerat sig innan 2004 (Finns flera, som jag, som har nya konton där. Dock bara medlemmar som fanns här redan innan 2004 men som har bytt konto av någon anledning)
yeye kände att jag var tvungen och slänga iväg en kommentar.
gn \o
#155 Ord.
Print från det dolda forumet, INTE old-school forumet ni andra snackar om.. Kolla #113
Var tvungen att cencurera texten då den kan kopplas till en avändare här på forumet
#172 Ja me :D , den stora skillnaden är ju att tjejerna inte är attentionwhores och killarna inte är småungar som vill berätta om deras första upplevelse med alkohol osv... Det finns bara skönt folk :)
Så jävla mycket bättre stämning där =)