Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tangentbordet fuckar

Postat av antabuz den 19 Augusti 2014, 23:31
5 kommentarer · 535 träffar
Hallå.

Jag råkade förut välta ut en dricka över mitt skrivbord och torkade upp allting och märkte att det kommit lite dricka över nedredelen av tangentbordet. Jag passade då på att torka av hela tangentbordet med en trasa och tryckte då samtidigt på varenda existerande knapp. Efter det så började allting bete sig helt mongo. När jag tryckte på ESC så reagerade den på både B och H knappen. Jag trodde kanske att jag hade kommit åt några macro knappar och började då trycka på varenda en, vilket resulterade i att det blev en jävla massa knapptryckningar då jag har en del stora macros. Jag startade om datorn och efter det så fungerar inte tangentbordet överhuvudtaget. Vad kan detta bero på? Fick jag in vätska i tangentbordet? Har ett mekaniskt så det är ju inte lika lätt för vätskan att komma in bakom allting som det är på det vanligt. Några tips?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..