Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp att välja skärm

Postat av trippy den 31 Oktober 2013, 01:52
4 kommentarer · 222 träffar
Hej! Jag är ute efter en ny skärm då jag tycker min nuvarande är lite för liten och har bara en upplösning på 1650x1050.
min prisklass ligger på 2500-3500kr (+ - 200kr) har verkligen försökt kolla runt mycket i andra trådar men jag blir inte mer klok för de. När jag sitter vid datorn så är det mest slösurfande/kolla någon film/serie men spelar också en hel del. Kommer spela spel som BF4/CoD/Assassins Creed.

Har kollat lite på 27" men då är det tydligen skit om det är en TN panel och 1920x1080 och det kan bli pixligt? dom med 1440p verkar vara så dyra.
Så jag har kollat lite mer på 24" och läst att många är nöjda med dom där 120hz skärmarna med snabb responstid men vissa tycker att färgerna är lite tråkiga. Ska jag kanske välja en skärm med annan paneltyp och 60hz som har bättre färger? Känner mig helt lost.

Länka gärna någonting ni tror kommer passa mig! allt är välkomnande.

Tack på förhand!

Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..