×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tangentbord [TIPS]

Postat av marante den 15 Augusti 2013, 17:23
14 kommentarer · 414 träffar
Hejsan!


Det är nu dags att lägga mitt gamla tangentbord på hyllan, och införskaffa ett nytt. Mitt nuvarande är ett gammalt Logitech (Flat-edition), något billigt skräp som jag haft i 7-8 års tid nu.


Jag är nu sugen på att köpa ett mer "Gaming-optimerat" tangentbord, och undrar, precis som många andra, hur mycket bättre mekaniska är jämfört med andra.


Jag har varit hos diverse återförsäljare och testat lite olika tangentbord, men problemet jag har är att det är svårt att vänja sig vid mekaniskt tangentbord genom att bara trycka på några knappar i 10 sekunder. Så jag undrar därför om ni skulle kunna komma med "Pros and cons", även ge mig tips om vilka tangentbord som för tillfället är det hetaste. Priset är för tillfället oväsentligt.


Jag har kikat lite på youtube, diverse hemsidor och kollat lite tester om t.ex. vilken switch som är bäst för vissa saker, men tänkte om många här föreslår samma TB, kan det vara overvägande!


Tackar på förhand!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..