Tja Fragbite. Tänkte prata skype med några kompisar precis och märkte att det brusar skit mycket ingen aning om vad felet är. har googlat lite men inte hittat något får se om ni vet. ( rubriken är vad jag har för headset).
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har Siberia v2 och provat boost på fullt och dylikt pillat bland alla tänkbara inställningar och enda jag hört detta äckliga jävla ljudet ifrån är andra polare
Brus
Svischande ljud tills dom bankat till miccmuffen ordentligt
Skulle säga att prova en annan version utav skype är ett bra sätt att börja. Därefter kolla vilka enheter i ljudhanteraren som är "aktiva". Inaktivera allt annat
Siberia är skitheadset köp ett qpad qh85/90 ungefär samma prisklass och du får ett headset som är tusen gånger bättre. Sennheiser har också bra headset i samma prisklass.
Skype 6.1.0.129 har jag och fungerat superbra. Tar lite tid att hitta en DL då microsoft inte gillar att man lägger upp deras gamla installers längre. Har den dock på datorn någonstans
Prova att knäppa på micen det funkar ofta för mig m8. Använder själv ett USB soundcard från 7H som gick sönder så det vart ett V2 men ska byta till Qpad...
#18 jag tror inte det är skypeversionen som gör det, vissa av polarna har nyare versioner, jag har 4.2.0.187 och alla versioner funkar bra med andra ljudkort.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Har Siberia v2 och provat boost på fullt och dylikt pillat bland alla tänkbara inställningar och enda jag hört detta äckliga jävla ljudet ifrån är andra polare
Brus
Svischande ljud tills dom bankat till miccmuffen ordentligt
Skulle säga att prova en annan version utav skype är ett bra sätt att börja. Därefter kolla vilka enheter i ljudhanteraren som är "aktiva". Inaktivera allt annat
Skrivet med min iPhone
Det brukar sluta brusa om du gör så
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Skype 6.1.0.129 har jag och fungerat superbra. Tar lite tid att hitta en DL då microsoft inte gillar att man lägger upp deras gamla installers längre. Har den dock på datorn någonstans