Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny mus/headset

Postat av FLK1 den 6 Juni 2013, 16:29
5 kommentarer · 431 träffar
Tja! Skulle behöva tips på vilken mus/vilket headset, som är mest viable när man lirar. Spelar för det mesta bara CS:GO så skulle behöva en ruggigt bra mus när det väl gäller.

Min nuvarande mus är Steelseries ikari laser, haft den i ungefär 3 år eller något, skulle jag tro. Har varit mycket nöjd med den då den hållit ett tag, men har fått byta glides ett par gånger.

Jag tippar mot en Steelseries sensei, QPAD 5k eller Zowie ec1. Vad tycker ni? Skulle vara tacksam för hjälp och era åsikter.

-----------------------

När det gäller headset så skulle jag vilja köpa ett heltäckande headset, liknande Razer Kraken Pro kanske. Atm har jag Steelseries siberia v2, men efter några år av användande så börjar jag få ont i öronen, och ibland så kan micken/ljudet brusa till och då börjar jag lagga ingame (fråga mig inte hur, för jag vet inte själv).

Headset: Razer Kraken Pro eller ett nytt Steelseries Siberia v2, säg gärna något annat också.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..