1
Ny gaminglaptop
Postat av antonkimfors1 den 24 April 2013, 15:06
3 kommentarer · 166 träffar
Tjena, hade tänkt att köpa mig en ny dator :) Och eftersom jag reser mycket och sällan är hemma hade jag tänkt mig en laptop. Men om det skulle vara så att man får något extremt mycket bättre för pengarna vid köp av stationär kanske jag får tänka på det igen. I alla fall så har jag kollat på den här: http://cdon.se/hemelektronik/f ujitsu_lifebook_ah532_intel_i7 -3632qm_6gb_500gb_15.6_w8-2146 4868
Jag kan inte så mycket om datorer men tycker den ser väldigt bra ut för det priset, eller? Så är den bra? Tänkte använda den till mäst gaming, film och musik. Behöver inte klara någon jätte bra grafik men ändå helt okej, spelar bara CoD, Diablo lll och Battlefield iprincip. Klarar den här datorn det? Om inte Skulle nya förslag gärna tas emot :)
Jag kan inte så mycket om datorer men tycker den ser väldigt bra ut för det priset, eller? Så är den bra? Tänkte använda den till mäst gaming, film och musik. Behöver inte klara någon jätte bra grafik men ändå helt okej, spelar bara CoD, Diablo lll och Battlefield iprincip. Klarar den här datorn det? Om inte Skulle nya förslag gärna tas emot :)