Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpt av laptop! [hjälp :( ]

Postat av Ph3noM den 24 Februari 2013, 20:08
25 kommentarer · 335 träffar
Skall som det ser ut nu flytta i April, och därav kommer jag inte ha möjlighet att behålla min stationära som jag har här.

Blir ju att sälja den, och tänkte kolla lite vad man kanske kan få för den, samt kolla om den laptop jag har funderat på att inhandla när man har flyttat kan duga till gaming.

Då man själv inte har största kollen på kraven nu förtiden, och definitivt ingen aning om laptop specs etc.

Men iaf. Min dator jag har just nu innehåller följande.

Processor: i5 2500k

Hårddiskar: Samsung 250gb 7200 RPM, SATA-II

ST3250824AS - 232GB - IDE x2

Grafikkort: Nvidia GeForce GTX 560 Ti

Internminne: G.skill Ripjaw Gaming 8 GB 1600Mhz

Moderkort: P67:A-C45 [Sandy Bridge]

Chassi: Cooler Master HAF 912

Tangentbord: Logitech G19

Tror det skall vara allt väsentligt? Vad skulle man kunna få för denna rig?

Och det här är laptopen jag har kollat på.

Kan den vara något att ha? Då jag tyckte den var relativt billig och enligt mig verkade ha relativt bra innehåll för priset så undrar jag hur den skulle klara sig idag!

http://www.newegg.ca/Product/P roduct.aspx?Item=N82E168341523 69

Bör nämna med att kommer bara kunna köpa ifrån Kanadensiska sidor så frakten inte blir så dyr!
Tycker www.newegg.ca är den bästa, så ni får gärna hjälpa mig hitta en ideal laptop!

Det jag söker är:
Något som pallar senaste spelen bra. (Tänk iaf bf3 utan problem på runt high/med ~)
17"+ skärm
Inte allt för dyr!

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar