Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny mus, tips!

Postat av Guden! den 29 December 2012, 21:24
13 kommentarer · 169 träffar
Nu har den gamle razern slitits upp nästintill totalt och en ny mus ska troligtvis inhandlas!

Har väl haft min deathadder i runt 4-5 år nu, men fötterna är helt slitna på den och scrollen+klicksen är ibland lite skeva.
Tänkte höra här direkt om någon på fragbite har något tips på någon relativt billig mus som lever upp till förväntningarna, jag har kollat runt lite på steelseries och lite sneglat på roccat.

Tänkte kolla om någon testat roccat kova-musen, hur den känns i handen och om den är lik någon annan mus, det är nog den enda musen jag inte kunnat riktigt känna på. Bör även tilläggas att jag tycker MX518 (eller vad den kallas nuförtin), är för tung för mitt full-palm-grepp runt musen.

TLDR: Ny mus, gamla trasig, mx518 ointressant, är roccat kova något att ha? i övrigt diskussion av era möss.
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar