1
Kan fan inte bestämma mig, hjälp!
Postat av Schmutzli den 28 December 2012, 02:42
19 kommentarer · 353 träffar
Tjena Fragbite! Har bestämt mig för att införskaffa mig ett nytt tangentbord, och har kolalt på en hel del mekaniska. Av det jag läst så är märket "Duckey" det som gäller. Jag är jävligt sugen på att köpa http://www.inet.se/produkt/660 6374/ducky-shine-red-switch-me chanical-gaming-keyboard
Nu kommer en hel del säga att det är alldeles för dyrt för ett tangentbord, men enligt mig så är det det priset man får betala för ett bra, stabilt och tåligt mekaniskt tangentbord. Någon som har några tidigare erfarenheter av Ducky? Varför eller varför inte jag ska köpa det? osv osv.
Riktigt tacksam för svar, ni får självklart komma med andra förslag av prisvärda mekaniska tangentbord.
Mvh Bazooly.
Nu kommer en hel del säga att det är alldeles för dyrt för ett tangentbord, men enligt mig så är det det priset man får betala för ett bra, stabilt och tåligt mekaniskt tangentbord. Någon som har några tidigare erfarenheter av Ducky? Varför eller varför inte jag ska köpa det? osv osv.
Riktigt tacksam för svar, ni får självklart komma med andra förslag av prisvärda mekaniska tangentbord.
Mvh Bazooly.