Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp med mus/t-bord

Postat av SJajjamen den 24 November 2012, 22:19
4 kommentarer · 270 träffar
Hejsan gott folk, jag har i år köpt två olika set med trådlöst tangentbord och mus och tänkte att jag köper bra grejjer så dom funkar rejält till gaming.. Musfan hänger inte med och tangentbordet laggar sönder..

MX5500
http://www.logitech.com/en-us/ keyboards/keyboard-mice-combos /cordless-desktop-mx-5500-revo lution

Detta köpte jag senast och musen är sämst.. Tangentbordet har börjat lagga med och kan lägga av i 1-2 sekunder.

Innan dess hade jag ett "netonnet-set" som var rätt okey men rangen var så jävla dålig där och det var egentligen inte så bra grejjer heller.

Finns det något bra set med trådlöst som går att köra med? Ge tips för jag vill inte slänga ut mer än de 2000kr jag redan slösat på skit som inte funkar...

Så snälla, ett tangentbord och mus, trådlöst som VERKLIGEN FUNKAR. Ge tips. Tack.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..