Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny mus införskaffas

Postat av ö_ö den 6 Oktober 2012, 01:39
10 kommentarer · 244 träffar
God afton.

Ikväll gick min mus sönder, det är den tredje Razer Naga jag avvecklar sedan den lanserades. Nej, jag har inte slagit på den eller utsatt den för våldsamheter under rage, utan den har helt enkelt slitits ut efter aktivt användande.

Jag har använt Razer Naga sedan den lanserades i England, och ni andra som lirat med denna vet att den är överlägsen inte bara inom MMOs utan rent allmänt. DESSVÄRRE så bygger Razer mössen utav sämre plastkvalité i syfte för att de ska slitas ut fort. De vill inte att en must ska hålla mer än 6-12 månader för då tjänar dem inte lika mycket pengar på dig. Detta vidriga utsugande jude-beteende får mig att starkt vilja handla från ett annat märke, dock vet jag inte någon modell (har iofs dålig koll på gaming gear idag) som kan liknas vid Razer Naga.

Jag söker alltså en gaming mus, lik Razer Naga, men inte just Razer eftersom jag är så innerligt trött på att deras produkter slits ut alldeles för fort.

MVH ö_ö
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar