Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny datormus! Hjälp!

Postat av Simpaaaaan den 9 Juli 2012, 23:58
17 kommentarer · 158 träffar
Hejsansvejsan , nu är det så att jag ska köpa en ny mus , har haft logitech g400 innan som börjat glappa lite så jag bestämde mig för att köpa en ny.
Musen innan var helt okej, men precisionen svajade lite enligt min del ,kan detta bero på att musen saknade viktsystem eller? ( kan inget om detta) , för det är inte ett måste men gärna ska musen bara vara för högerhänta som min g400 var,för annars blir musen lite oskön osv..
Har ni några tips? Kollat på steelseries sensei , som ser lovande ut bara lite dyr men den är så platt, och inte formad efter min höger hand:p sorry om jag förklarar dåligt men jag försöker:)
Ska på mediamarkt och testa möss imorgon men behöver lite tips från alla erfarna gamers där ute. Tack i förhand! PS jag är oerfaren men behöver en bra mus för Gaming främst , kan inget så var snälla och förklara hur ni tänker !
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..