Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang intelli 3.0

Postat av TEWNY den 15 Juni 2012, 12:47
11 kommentarer · 161 träffar
Jo det är så att jag har en razer DA, intelli 3.0 och en SS xai. Jag inhandlade min 3.0 för några år sen men använde den mkt lite. tidigare har jag vart en användare av razer dimondback samt intelli 1.0. och då varje gång utgått från 400 dpi. Även med xai så kör jag 400 cpi.

Nu till problemet, min xai har börjat få tracking problem och jag är tvungen att gå över till 3.0 men när jag kopplar in den o ställer in mina ingame inställningar så är sensen tok hög jämnfört med alla andra möss jag provat. Även fast jag sänker till under 2 så är den seg men det känns som att jag har någon form av accelration, eller så har jag haft negativ acc med mina andra möss. Vad jag hört är att 3.0 olikt andra optiska möss använder en dpi på 450.

Det är så störande att jag nu kör med min xai igen vilket inte gör att jag kan spela fullt ut. Så om det nu ska vara så som jag säger så förstår jag verkligen inte varför folk säger att 3.0an är den bästa musen.

Min ingame sens vanligvis är 2.4 med 400 dpi 6/11 win samt rinput.

Jag söker hjälp med detta problem.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..