Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya hörlurar ska inhandlas

Postat av gyrra den 6 Juni 2012, 00:18
26 kommentarer · 75 träffar
Micken på mitt siberia v2 har lagt av. Av den anledningen söker jag er hjälp i min jakt på nytt headset.

Jag har läst igenom flertalet recensioner i arkivet här på fragbite och kommit fram till det att jag inte kan bestämma mig. Där är Sennheiser 350/360 PC versionerna som verkar vara det absolut bästa valet. Dock kostar dessa en hel del. Värt det?

Det blir antagligen inte ett nytt siberia v2 då jag läst att mitt mickproblem är där fler som haft och vill gärna inte uppleva detta igen. Hade det inte funnits hade jag dock inte tvekat en sekund.

Läst lite recensioner på maxfps också. Bland annat om Steelseries 5h v2 vilket verkar vara ett par ok lurar men att micken piper och att tråden trasslar? Känns dock inte som att steelseries lockar direkt.

Även funderat på ett par WESC-lurar och då köpa en extern mick.

Bra ljud för musik är något jag lägger stor vikt på. Spelen jag spelar är battlefield 3 och diablo för tillfället vilket inte direkt är några spel som är väldigt baserade på ljudet.

Hade uppskattat hjälp och tips om era erfarenheter på området enormt!

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..