1
EC 1 vs. IME 3.0
Postat av frischen den 4 Juni 2012, 04:34
31 kommentarer · 414 träffar
Har spelat med både razor deathadder och 3.0an i flera år nu och utav dom 2 tycker jag 3.0an vinner överlägset, gillar dom hårda knapparna så man riktigt känner när man trycker till, deathaddern har för känsliga knappar för min smak. Nu har min 3.0a gått sönder och ska därför köpa en ny mus, undrar då om man vågar köpa ec1 eller om jag ska fortsätta med en 3.0a. Kan någon beskriva hur knapptryckningen är på ec1? Är det mer åt deathadderns håll dvs känsliga, och hur är storleken? Gillar 3.0ans storlek, har inga jättestora händer direkt.
Kan även tilläggas att jag spelar cs. Finns säkert många trådar om detta, men kanske inte just som jag tycker möss ska vara, då kan ni förmodligen förklara lite mer för just mig eftersom vad jag föredrar och inte. Tack på förhand!
Edit: Fick bli en Steelseries Xai, hört att den ska vara rätt lik 1.0 och 3.0. Vet dock inte hur knapptryckningarna är på den.
Kan även tilläggas att jag spelar cs. Finns säkert många trådar om detta, men kanske inte just som jag tycker möss ska vara, då kan ni förmodligen förklara lite mer för just mig eftersom vad jag föredrar och inte. Tack på förhand!
Edit: Fick bli en Steelseries Xai, hört att den ska vara rätt lik 1.0 och 3.0. Vet dock inte hur knapptryckningarna är på den.
ec1 vs ime 3.0
31 personer har röstat