1
blackwidow funkar inte
Postat av qqmorelol den 13 April 2012, 08:54
3 kommentarer · 188 träffar
tjo, igår spillde jag 10 droppar mjölk på mitt blackwidow precis på "alt gr" och "fn" knapparna så skulle jag torka bort det och kom åt macro knappen mitt inne i ett starcraft game, så alla knappar slutade funka och så startade jag om datorn och då funkade bara knapparna när man höll in typ alla och sen började tangentbordet flippa och saker trycktes överallt på skrivbordet och sånt.
så jag avinstallerade drivrutinerna och installerade om dom, men nu hittar inte min dator black widow tangentbordet(??????)
skriver med det nu på min mammas dator, jag kopplade in det och det funkade dirrekt men det är bara min dator som det inte funkar på, jag har inte ens drivrutiner på denna dator,
någon som vet varför det inte funkar på just min dator?`
någon som haft samma problem?
skulle vara extremt tacksam för ett bra, seriöst svar
_EDIT_: nu kopplade jag in de igen och nu funkar det....... va i helvete. jävla razer buggzor
så jag avinstallerade drivrutinerna och installerade om dom, men nu hittar inte min dator black widow tangentbordet(??????)
skriver med det nu på min mammas dator, jag kopplade in det och det funkade dirrekt men det är bara min dator som det inte funkar på, jag har inte ens drivrutiner på denna dator,
någon som vet varför det inte funkar på just min dator?`
någon som haft samma problem?
skulle vara extremt tacksam för ett bra, seriöst svar
_EDIT_: nu kopplade jag in de igen och nu funkar det....... va i helvete. jävla razer buggzor