Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deathadder svett fläckar?

Postat av FAM den 9 April 2012, 15:58
13 kommentarer · 194 träffar
Hejhej! Ni som har deathadder kanske vet vad jag menar. På båda sidorna på musen så när man gamear så blir det typ något vitt? Tydligen så är det svettfläckar. Det är väll pågrundav materialet? Ska köpa en zowie EC1 och sett att det är samma material.. Men hur slipper man det? Det är oskönt att köra med deathaddern när det är så, och om man putsar bort det med fingrarna ser man att det blir något vitt, typ som sand.. Vet fan inte hur jag ska förklara. http://static.clickbd.com/glob al/classified/item_img/340216_ 0_original.jpg där ser ni materialet på sidan.. Det blir vitt där och det är pga svett. Hur fan ska man slippa deT? Drygt att spela och känna det vid handen..

Edit: Ni ser på bilden där vid mouse4 & mouse5 knapparna att det är lite vitt, det jag menar. Fast över hela det blanka brukar det va för mig...

Tacksam för svar. Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..