Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dpi och hz hjälp

Postat av RuzZN den 16 Mars 2012, 13:26
0 kommentarer · 193 träffar
Tjenna alla på fb, visste inte riktigt vart jag skulle slänga upp den här tråden men tyckte den passade in här,

de är såhär att jag är inte noob på cs och datorer osv, men jag har aldrig riktigt fattat det här med dpi till möss och sånt, har själv en razer abyssus och under den finns det som en switch som man kan ändra från 450dpi, 1800dpi till 3500, och sen en annan switch till hz med 125hz till 1000hz, så då lyder min fråga, vad är dom switcharna till ? har inte märkt nått speciellt förutom att muspekarn går snabbare vid ändring av dpi, men har hört av vissa och läst att det är nått med fps och nånting med cs, hoppas ni förstog frågan och somsagt jag är inte dirrekt noob på sånt annars men just i detta läge så är jag det :\\

och dpi på skärmen, har det nått att göra med cs ? är det de alla pratar om när dom snackar dpi ?

Tack på förhand,

Mvh RuzZN
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..