Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa datormus, första efter 3.0

Postat av ppeterr den 10 Februari 2012, 14:15
21 kommentarer · 263 träffar
Hej fragbite! har haft rätt många 3.0:or nu, men vänstra knappen på alla har gått sönder då den dubbelklickar när jag bara trycker på den en gång. Jag behöver alltså en ny mus.

Har kollat på razermöss, bland annat razer naga hex, men jag tycker inte om de alls av någon konstig anledning.. Så: har ni några tips på riktigt bra möss? spelar bara dota nu för tiden btw, så en mus som passar bra till det vore härligt, naga hex är ju typ gjord för moba.. men jag tycker det är bättre att använda 1,2,3,4,5,6 för inv.items då det går snabbare att dubbelcasta armlet osv.

tack på förhand!

edit: någon som vet någon stans där man kan testa möss? affärer här i stan har bara tråkiga möss, var där igår och kollade.. vore bra o testa, då jag körde en turnering med en mus som redan fanns onspot, har sett att det är en väldigt vanlig mus, men jag tyckte Verkligen Inte om den
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..