1
Samsung T27A750 120hz med hdmi/adapter?
Postat av obeleaf den 4 Januari 2012, 23:30
4 kommentarer · 172 träffar
Tja fragbite Jag var ute på komplett och hittade "Samsung 27" LCD Syncmaster T27A750" skärmen på deras "fyndsida". Alltså skärmen med TV-tuner. Det var grymt bra pris imo så jag slog till direkt för jag såg inga prestanda skillnader jämfört med skärmen utan TV-tuner stod 120hz på båda osv. Men när jag fick hem den använda demo skärmen(som var i grymt bra skick såg inte ens använd ut) och kopplade i den såg jag att det bara fanns två stycken hdmi uttag. Det ena kallade dom hdmi och det andra hdmi/dvi. Så till själva frågan, kan jag på något sätt få ut 120hz med min dator då mitt GTX 580 endast har två stycken dvi och en mini-hdmi. Vet att det finns hdmi kablar som stödjer "högre hz" tex: http://ljudshopen.se/produkter .aspx?...=&product=3091
Skulle bli sjukt besviken om jag nu inte kan få ut 120hz för det var därför jag köpte just den skärmen, det och storleken.
Eller är det bara att skicka tillbaka den?
har förövrigt redan skrivit denna tråd på sweclockers där jag tror det finns mer kompetens men lägger ut den här också för att öka chansen!=)
Tack på förhand / den ångestfyllde skärmköparen.
Skulle bli sjukt besviken om jag nu inte kan få ut 120hz för det var därför jag köpte just den skärmen, det och storleken.
Eller är det bara att skicka tillbaka den?
har förövrigt redan skrivit denna tråd på sweclockers där jag tror det finns mer kompetens men lägger ut den här också för att öka chansen!=)
Tack på förhand / den ångestfyllde skärmköparen.