Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ati 5870 Black edition - Söker kylare.

Postat av sajco den 16 November 2011, 17:16
4 kommentarer · 184 träffar
Tja!

Det är så att fläkten på mitt XFX ati 5870 - Black edition slutat funka optimalt, så jag måste ha tag i nytt kylsystem. Satt och kikade på lite olika modeller för 5870, sen fick jag reda på att det KANSKE bara passade på "reference cards" av andra, någon som vet något om det?. Försökt hitta något på google men inte funnit något vettigt öht. Så min fråga är, vet ni någon kylare som passar på mitt kort? Vore tråkigt att köpa kylning som är tänkt för reference modellen.

Kollade på denna: http://www.inet.se/artikel/532 1633/arctic-cooling-accelero-x treme-5870

Men en person på nätet sa att han var nästan säker på att det bara är till för reference korten.

Så kära Fragbite, nu vänder jag mig till er, kommer snart klättra på väggarna om jag inte får mig gamer-fix snart, tack på förhand!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..