1
Moderkort + GPU!!! Se_Hitt!!
Postat av DisenTanken den 2 November 2011, 00:34
7 kommentarer · 178 träffar
Hej gjort en tidigare tråd men inte fått så mycket resultat, så tänkte bryta ner det till en simple fråga som jag hoppas få svar på. Det är så att jag köpte en Acer Aspire X3300 runt augusti 2010 funkat bra osv, men nu till bf tänkte jag skaffa nya grejer så det blev nytt chassi( för att få plats med allt nya, acer chassit var riktigt litet ) nytt nättarerat och nytt grafikkort ( 560 Gtx TI II Twin Forzen ). har problem att det inte skickar signal överhuvudtaget. Fläktarna och allt gå igång som det ska ( Har två 6+ i det från nättareratet ).
Ny till min fråga. Kan det vara så att jag bara har ett för gammalt moder kort? Men vad jag har läst så ska inte det spela någon roll utan det ska bara sänka prestandan.
Specsen:
CPU: AMD athlon II 4x
RAM: 4GB
GPU: MSI 560 Gtx TI II Twin Forzen
Moderkort : allt jag vet att det är är detta som står på det, DA061 / 078L - AM3
Nättarerat: Fractal tesla 650 W.
Väldigt tacksam för snabba svar för svider lite att ha ett grafikkort för 2K och inte kunna använda det...
Ny till min fråga. Kan det vara så att jag bara har ett för gammalt moder kort? Men vad jag har läst så ska inte det spela någon roll utan det ska bara sänka prestandan.
Specsen:
CPU: AMD athlon II 4x
RAM: 4GB
GPU: MSI 560 Gtx TI II Twin Forzen
Moderkort : allt jag vet att det är är detta som står på det, DA061 / 078L - AM3
Nättarerat: Fractal tesla 650 W.
Väldigt tacksam för snabba svar för svider lite att ha ett grafikkort för 2K och inte kunna använda det...