Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Uppgradera dator!

Postat av KungKorreN den 13 Augusti 2011, 23:18
3 kommentarer · 167 träffar
Tjaa alla glada !

Sitter här och svär och spottar på min dator. Jag har ingen aning om vad som är fel på den. Den laggar och låter, ibland startar den inte utan "bluescreen" etc. Jag har lämnat in den på Eksjö IT i Småland, men utan resultat. Eller jo, datorn funkade i två veckor.

Till saken, börjar bli riktigt trött på detta. Får fpslagg som aldrig förr, den börjar "brumma?!?!" lite då och då, och ja... Den har sitt eget liv. Så, nu har jag tänkt att antingen köper jag en ny, eller så uppgraderar jag skiten. Jag tror att allt handlar om processorn och moder/grafikkort.

Jag har också funderat på att köpa en bärbar dator istället, eller kanske en ipad? Men, allt känns på något vis, ovärt. Har väl kommit till det stadiet där jag hellre vill spara och ha pengar över.

Så, ännu en gång, till saken. Skulle någon kunna slänga ihop lite delar som passar en Acer Aspire, från inet eller liknande, skulle jag bli otroligt tacksam. Vill att det ska vara riktgt prisvärda prylar. Bör gå på ca 4 tusen svenska kronor.

Tacksam för snabba svar! Mvh

Uppgradera eller bara lägga ner?

7 personer har röstat

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..