Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IntelliMouse Explorer 3.0 mouse3 problem

Postat av oskar_da_björn den 21 Juli 2011, 17:46
10 kommentarer · 312 träffar
Hallåå, har kört med ett par olika intelli mouse explorer 3.0 sedan 2001 men har aldrig haft nå problem med dom, men nu har det plötsligt hänt någon med min relativt nyinköpta mus.

Problemet är att Mouse3 (scrollen) ibland dubbel-klickar och i sällsynta fall t.o.m trippelklickar när jag använder den, jag började att märka detta när jag öppnade flikar i Firefox och jag ibland fick upp 2-3 flikar, trodde först att det var Firefox som ville tjaffsa med mig men efter lite testande så märkte jag att det var mouse3 som ibland dubbelklickade. Har googlat lite men alla liknande problem jag hittade så var alla problem med alla knappar på musen och mina andra knappar fungerar felfritt, nu ber jag er om hjälp, hurihelvete åtgärdar jag det här??????

Tack så hemskt mycket på förhand, för jag vet att nån utav er har lösningen ;)))))))))
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..