Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Temp på Nya speldatorn?

Postat av Blastox den 24 April 2011, 09:55
11 kommentarer · 284 träffar
Tjena! har inskaffat mig en ny speldator för ca: 1 vecka sen nu skulle jag tro men nu har jag hakat upp mig på en grej som jag funderat på..

Vid spelande på den nya datorn så visas tempraturen på temp2 upp till 80- 85grader vid spelande med Bad Company 2 men efter att jag avslutat så sänks tempen ned till 47 efter kanske 2-3min

Är inte 80+ grader skadligt för datorn? vill ju helst inte slita sönder den nya datorn på en gång =/

Använder ett Cooler Master Chassi & Nvidia GTX 460 1GIG OC så tempen borde väl vara ganska awesome.

Btw har checkat och alla fläktar funkar, i värsta fall blir det att inskaffa 1-3st 120mm fläktar eller 1 200mms men borde man avstå från Bc2 ett tag tills man inskaffat och installerat fläktarna?

sen undrar jag även om ngn annan här med samma graffe upplever samma upphettning

Tacksam för svar :)

Nvidia GTX460 1Gig OC - Bra eller dåligt?

19 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..