Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Photoshop kunnande sökes, ang. Stream!

Postat av Grante den 6 Maj 2012, 15:45
5 kommentarer · 271 träffar
Tjena!
Har sett att ett stort antal medlemmar på Fragbite är duktiga på att använda photoshop, då jag sett mycket på trådar och bidrag till tävlignar osv. Så jag tänkte att jag borde vända mig till er som verkligen har talang!

Har suttit och pillat med min stream ett tag nu, och det ända som saknas är en wallpaper som jag kan använda då jag tvärt går afk eller dylikt, en Banner och en bakgrund till sidan.
Har själv absolut inga kunskaper om hur man gör en passande bakgrund till en stream, har inte hittat några guider som jag blivit nöjd med heller. Så i princip är det fria händer till den individ som känner sig manad att göra den! Men några förslag har jag i alla fall.

Det bör framgå att det är då min stream, dvs "Grantes LiveStream" och får gärna indikera på något sätt att jag kommer att streama Dota 2, Diablo 3, Guild wars 2, och troligen lite cs1.6 och Tf2. Även Tribes Acsend!
Kommer att vara otroligt tacksam till den som gör en passande bakgrund till min stream! Om ni på något sätt vill ha det publicerat att ni gjort bilden kan jag sätta länkar eller dylikt i description till streamen, givetvis får ni ha det skrivet i något hörn att det är ni som skapat bilden, eller kanske något annat utefter era önskemål.
Vi kan ju alltid diskutera fram en lösning via Pm senare :)

Är tacksam för alla som visar intresse!
Mvh // Grante

Streaming är:

16 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..