Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sår vill ej läka? [bild]

Postat av Låst konto 244092 den 6 Maj 2012, 15:41
27 kommentarer · 5 155 träffar
Tjena. Har haft ett sår i ungefär ett halv år nu på tummen som inte vill läka. Det var från början ett ärr som jag pilla på. Sen testa jag även fila på det. Typ fila ner ärret haha, som ledde till att ärret blev mer svullet och bildade ett sår.

Såret är typ knottrigt, och torrt som fan, det spricker lite var som helst, och är småsmå hål i det.

har fått damp vissa gånger då jag väntat i 2 månader och det har aboslut inte gjort någon skillnad. Så då har jag filat ner det igen, så det blev lent. Sen efter 2-3 dagar kommer samma sår tillbaka. Torrt och äckligt. Gör även ont om jag tycker på det.

Ser ut som en vårt-likande sak, men det är konstaterat från en fotvårdare som behandlat vårtor att det inte är en vårta. Hon visste inte vafan det var.

Har inte tagit mig tiden att ringa läkare. Men får väl göra det om det nu skall behövas.

BILD > http://i.imgur.com/NSF5a.jpg

man ser ej så bra men hoppas de kan vara till någon nytta..

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..