Tjenare där ute! Har du alltid velat jailbreaka din Iphonen, men inte vet hur du gör? - Då kan denna YOUTUBEGUIDE hjälpa dig...
satt själv o sökte runt lite för var själv galet sugen på att jailbreaka min iphone igen, och då hittade jag en (SVENSK) kille som berättar steg för steg hur du kommer igång med det hela.
Vad är då Jailbreak? - jo det är så att du kan ladda ner appar gratis som du alltid velat ha som kostar pengar, du kan fixa till iphonen med teama o massa inställningar.
Är det säkert? - Säkert, det bästa du kan göra innan du jailbreakar är att Säkerhetskopiera innan du gör något, om det skulle bli tok kan du alltid genom itunes ta tillbaka till normal tid igen.
Åka fast? - Detta är ju inte helt lagligt att fixa, du laddar ner appar som kostar pengar ivanliga fall.. men att åka fast har jag inte hört någon göra.
Försäkring? - Försäkringen på din iphone gäller inte så fort du jailbreakar den. Men ifall din mobil skulle gå sönder, så som sprickor, fast du fortfarande kan använda den så kan du lätt gå in på itunes o ta tillbaka till din säkerhetskopia..
ÄR du redo för en roligare tid med Iphone? då kör vi::::
http://www.youtube.com/watch?v =2sPNptA45bA
OBS: går till iphone 3gs o uppåt, även ipad, ipod...
bjuder på stavfel..
Dust2 Playground: 81.236.199.169:27015