Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tryckte min kusin hårt

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 13 Februari 2013, 02:35
29 kommentarer · 161 träffar
Nu fick inte hela rubriken plats men iaf..

Mår fan inte bra av helgens händelse. Var på krogen med polarna, efter ett tag har några av oss varsitt ragg på gång och allt är chill. Slinker in på toan lite snabbt och sedan tillbaks in i action. Vem är det jag ser? Jo min jävla kusin som så gärna vill jävlas har tagit över mitt jävla ragg. Jag ligger lite lågt vid sidan om och spanar in vad han tänker göra. Han bjuder mitt ragg på drinkar och drar sin komedi.

Efter ett tag bestämmer de sig för att lämna lokalen. Då rasar jag. I samma ögonblick rushar jag min kusin vid utgången och trycker upp han hårt mot väggen. "VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED? HON VAR MED MIG. DU FÅR CASH, SPRIT, TRANSPORT OCH TACKAR MED ATT STOPPA IN KUKEN I ALLT SOM RÖR SIG? FUCK DIG, SOPA". Jag slog honom i magtrakten och gick därifrån. Kvällen blev aldrig densamma, för det enda jag kunde tänka på var den händelsen.

Idag ångrar jag mitt beteende. Det var fel av mig att bli våldsam. Dock kommer jag se över relationen till min kusin och hur generös jag är.

Vad tycker ni jag bör göra?

/ROCKETBOJ

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar